Missä yrityksen markkinaposition tulisi olla näkyvissä? Tämän tekstin jälkeen ymmärrät, miksi positiointipäätökset kannattaa viedä nettisivuille.
Lue tekstiKun asiakas ostaa nykyään mitä tahansa, hän kohtaa lukemattoman määrän vaihtoehtoja. Miten omaa erottautumista voi konkreettisesti parantaa?
Lue tekstiEnnen kuin voidaan puhua positioinnin hyödyistä ja siitä, miten se ratkaisee myynnin, markkinoinnin ja tuotekehityksen ongelmia, täytyy puhua siitä, mitä on heikko positiointi, ja mitä ongelmia siitä seuraa.
Lue tekstiTässä tekstissä näet, millaisia arvolupauksia yritykset ovat kirjoittaneet etusivulle ja mitä virheitä sinun kannattaa välttää arvolupausta kirjoittaessasi.
Lue tekstiTuotemarkkinointi on Suomessa vielä suhteellisen tuntematon käsite. Tämän tekstin luettuasi ymmärrät, mitä tuotemarkkinoija tekee ja miten tuotemarkkinointi voi auttaa sinun yritystäsi.
Lue tekstiYrityksen Go-To-Market strategian on muututtava yrityksen elinkaaren ja kasvun mukana. Missä vaiheessa sinun yrityksesi on, kun puhutaan eri vaiheisista GTM-strategioista?
Lue tekstiMikään yritys ei ole olemassa ilman asiakkaita. Eikä juuri kukaan yritys ole sellaisessa asemassa, ettei heillä olisi ollenkaan kilpailua. Tässä tekstissä käydään läpi, miten tehdä kilpailija-analyysi, joka auttaa kilpailutilanteen ymmärtämisessä.
Lue tekstiGo-To-Market Strategia (GTM) ja markkinointistrategia mielletään monesti samana asiana ja niistä puhutaan ristiin. Asia ei kuitenkaan ole ihan näin. Tässä tekstissä kerrotaan näiden kahden strategian erot konkreettisten esimerkkien avulla.
Lue tekstiKaiken mölyn keskeltä kohdeyleisön eteen pääseminen ei ole koskaan ollut vaikeampaa. Miten markkinointia kannattaa ajatella tässä ajassa?
Lue tekstiTässä tekstissä käydään lyhyesti läpi muutama varteenotettava myynnin ja markkinoinnin työkalu, jotka ovat pienemmällekin budjetille järkeviä.
Lue teksti