Nämä työkalut auttavat sinua myymään ja markkinoimaan

Myynti- ja markkinointisovellusten kanssa taiteilu on välillä melkoista välineurheilua. Tässä tekstissä käydään lyhyesti läpi muutama varteenotettava työkalu, jotka ovat pienemmällekin budjetille järkeviä.

1. Notion - Wiki, OKR:t ja projektinhallinta

Notion on helposti muokattava projektinhallintatyökalu, joka auttaa organisoimaan yrittämiseen liittyvää tietoa, kirjaamaan tavoitteita, hallinnimaan asiakastyötä, tekemään sähköpostimalleja ja vaikka mitä!

Aloitus on helppoa, mutta Notionilla voi rakentaa myös todella monipuolisia ja yksityiskohtaisia projektinäkymiä, kanban-tauluja ja kaikkea tiimityötä helpottavaa. Meillä kaikki tieto on Notionissa!

Katso lisää

2. Pipedrive - CRM

Pipedrive on pienyrityksen tarpeisiin ja budjettiin sopiva CRM, jolla pidät liidit ja prospektit helposti järjestyksessä. Inbound, outbound, liidit, kontaktit, diilit, automaatiot.. Pipedrive on hyvä perus-CRM, jonka kanssa kehittää omaa kaupallista tekemistä.

Katso lisää

3. Webflow - Nettisivut

Nettisivut ovat yrityksesi tärkein markkinointiassetti. Webflow on alusta, jonka kanssa et jää koskaan maksullisten lisäosien tai kankean muokattavuuden vangiksi. Nämäkin sivut on tehty Webflowlla.

Katso lisää

4. Microsoft Clarity - Nettisivuanalytiikka

Clarity on ilmainen näyttötallennustyökalu, jonka avulla voit mm. tarkastella, miten kävijät vierailevat nettisivuillasi, mitä sivuja katsotaan eniten ja mitä kautta kävijät löytävät sivuillesi. Todella näppärä, helppokäyttöinen ja hyödyllinen työkalu!

Katso lisää

4. Lemlist - Outbound myynti

Lemlist on myynnin työkalu, jolla voit rakentaa myyntisekvenssejä, etsiä uusia liidejä ja rakentaa automatisoitua, mutta tehokasta myyntikoneistoa. Mekin käytämme Lemlistiä!

Katso lisää

5. Mailerlite - Markkinointiviestit

Mailerlite on helppokäyttöinen työkalu, jonka avulla lähetät markkinointiviestejä tilaajillesi.

Katso lisää

Puuttuuko täältä työkalu?

Me haluamme pitää lisenssimaksut ja päällekkäiset sovellukset minimissä. Siitä huolimatta yleensä on järkevämpää maksaa hyvästä työkalusta, kun käyttää aikaa manuaalisiin työtehtäviin, jotka voisi tehdä paljon nopeammin. Eikä maksaa tarvitse liikaa, vaan pienelläkin budjetilla on mahdollista tehdä oikein tehokas markkinointi- ja myyntikoneisto. Sisältö ja prosessit ratkaisee!

Aija Peltola - Perustaja

Kurkkaa LinkedIn!

Hyvä myynti ja markkinointi alkaa viestistä ✏️

Tässä Notion-sivussa saat konkreettisia vinkkejä kilpailija-analyysin tekoon sekä tapoja testata omia viestejä ➡️ sekä tietysti, keinot parantaa niitä.

Hienoa! Nyt ollaan matkalla kohti erottautuvampaa viestintää.
Avaa Notion-sivu
Hups, jotain meni pieleen, yritäthän uudelleen.