Me olemme emprove

Meiltä et saa ison talon byrokratiaa, vaan kaksi ihan tavallista kaveria. Me olemme tuotemarkkinoijia ja myyjiä, joiden tärkein tehtävä on tehdä sinun tuotteestasi tai palvelustasi helpomman ostaa.

Moi!👋

Olen Aija, ja tätä on Emprove.

Emprove syntyi ongelmasta, jonka moni yrittäjä sekä markkinointia ja myyntiä tekevä tunnistaa.

1) Kilpailua on hirveästi. Ostit sitten mitä vain, yleensä on aina läjäpäin vaihtoehtoja mistä valita. Miten erottautua? Tästä puhutaan jatkuvasti, mutta oikeasti, me näemme liian harvoin, että erottautuminen saa ansaitsemansa huomion.

2) Asiakkaiden informaatioähky. Kontenttia tulee nyt joka puolelta niin paljon, että meillä ei ole aikaa yrittää ymmärtää, mistä mainoksessa tai postauksessa puhutaan. Jos viesti ei ole selkeä, sitä ei lueta tai katsota, vaan se skipataan. Siitä huolimatta, näemme liikaa ympäriöpyöreää vanilijaviestiä, joka enemmän harhauttaa kuin innostaa ostamaan.

Viimeistään NYT on aika oikeasti erottua hyvällä positiointistrategialla ja ERITTÄIN selkeillä viesteillä.

Koska markkinoijalla on kaksi tehtävää: 
1) Selvitä, ketkä ovat potentiaalisimmat asiakkaasi
2) Selvitä, miten ansaitset heidän huomionsa


Lue lisää minusta 👉  Emproven tarina

Aija Peltola
0505685862
hello.emprove@gmail.com

Hello!👋

I am Corey, and this is Emprove.

When Aija pitched the idea of Emprove, I immediately jumped on board because I've seen companies struggling with sales processes and keeping a close relationship with marketing. I struggled for a while in sales until I learned the lesson of communication with my marketing team.

Another thing I see sales struggle a lot is sales messaging. Who do I need to reach for the product we are selling? What should my emails look like? How do I make a pitch that is clear enough with good details?

I am here to help you with your sales structure and messaging, align sales goals with your marketing and help the communication between the two intertwine.

My native language is English, but we are working with you together, so your language choice is up to you!

Because sales has many objectives, but the biggest ones are:
1. Find out who your potential clients are
2, Find out how to get their attention

Näin täällä tehdään töitä

No BS

Ei tyhjiä lupauksia, jargonia tai höttöä. Ei määräaikaisia sopimuksia, joista ei pääse irti.

Immune to politics

Me sanotaan asiat niin kuin ne on, ollaan läpinäkyviä ja reiluja, kuten toivotaan että sinäkin olet.

Growing a business should be fun

Miten se sanotaan, otamme työmme vakavasti, mutta emme itseämme?

B2B is not from boring to boring

Näihin miitteihin saa saapua hupparissa, ihmisiähän me kaikki vain ollaan